Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008

Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ... ΩΣ ΚΕΝΤΗΜΑ!!!




GAUDI!!!

... ευχαριστω την Α.Κ. που χωρις να τη ρωτησω... μου επετρεψε τη κλοπη της φωτογραφιας...!!! Ελπιζω να με συγχωρησει... και την ευχαριστω εκ των προτερων!!!

(παρακαλω καν'τε κλικ οπου Α.Κ. και στη συνεχεια κυλιση 23 Απριλιου για περισσοτερες φωτο)

8 σχόλια:

quartier libre είπε...

@ είδες τα Gaudi λουλούδια στο ταβάνι;
"κρύψε με
ψηλά!
στο ταβάνι!"

τέτοιαν ώρα,
να πω καλημέρα ή καλησπέρα;

:)

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ-ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!

(... ΠΩΣ ΜΟΥ 'ΡΘΕ ΤΩΡΑ,2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ... ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩ Τ/V... ΠΑΝΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ...)

ΑΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΛΕΕΙ... ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ... ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΗ,ΕΔΩ,ΠΟΥ ΣΟΥ 'ΚΛΕΨΑ :))

ΠΕ' ΜΟΥ,ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑΣ,
ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ;;

ΝΑ 'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!


Υ.Γ. ΣΚΕΦΘΗΚΕΣ ΤΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΤΑΒΑΝΙ,ΣΤΗ ΠΡΟΣΟΨΗ...
ΑΜ ΕΚΕΙΝΗ Η ΚΟΥΠΑΣΤΗ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ,ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ... ΤΑ ΤΑ...!!!

quartier libre είπε...

@ να σου πω !
το καλησπέρα - καλησπέρα,
είναι λίγο σαν το
monachus - monachus,
ΠΛΗΝ.
Την προσοχή σας, στο ΠΛΗΝ, παρακαλώ!

:)

quartier libre είπε...

@ ωραίος ο Ο ΧΑΚΙΜ ΤΖΑΜΙ

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ;;

ΕΣΥ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΙ
ΧΟΡΟ ΝΤΕΡΒΙΣΙΚΟ:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

@q.l.

ΚΑΙ Ο ΤΖΑΛΑΛΟΥΝΤΙΝ ΡΟΥΜΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
ΛΕΕΙ... ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΙΛΑΕΙ.
ΕΓΡΑΨΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΟΥΤΕ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ(ΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ...),ΟΥΤΕ ΤΟΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ Η Ο ΑΛΛΟΣ... ΜΟΝΟ Ο ΕΡΩΤΑΣ! ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ.

quartier libre είπε...

@ καληνύχτα :)))))))))))))

quartier libre είπε...

@ καλημέρα.