Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ... ΞΥΠΝΗΜΑ...

Σημερα, θελεις ο καιρος, θελεις οτι χορτασα τον υπνο, ξυπνησα νωρις!
Και οπως το εχω συνηθεια, σηκωθηκα απ' το κρεββατι(κατα Μπαμπινιωτη, μ' ενα<β>), συγυριστικα, ανοιξα το λαπ-τοπ μου, εφτιαξα το τσαι μου και, πινοντας το, αρχισα τη πρωινη μου βολτα, στα αγαπημενα μου μπλογκς!

Σ' ενα απ' αυτα, συγκεκριμενα σ' αυτο με τον ευρηματικο τιτλο, "ο μικρος μου- η μηπως... μικρε μου :) -Μοτσαρτ", διαβαζω ενα κειμενο του Ριλκε, στα Γαλλικα, οπου ο Ποιητης, μιλα για την αγαπη, για τον ερωτα!

Και πεφτω... απ' τα συννεφα!

Τι δουλεια εχουν οι ποιητες με την αγαπη, τον ερωτα;

Η αγαπη, ο ερωτας, αγαπητε/η blogger, ειναι δουλεια των... χημικων!
Αλλα και των... οικονομολογων!

Ερμηνευεται με την "αρχη του Λαβουαζιε" , μαλιστα-μαλιστα!
Και διεπεται απο τους κανονες της ανταλλαγης, δηλαδη του "δουναι και λαβειν" !

Μαλιστα-μαλιστα, αυτα διαβασα σ' ενα αλλο μπλογκ ειδικου επιστημονa, πριν λιγο καιρο!

Τι θ' ακουσουμε και θα διαβασουμε ακομα, σε τουτη τη καταρρεουσα κοινωνια μας, ενας Θεος-αν υπαρχει- το ξερει!