Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

... απο την Υδρα...

... Χρονια πολλα!!

... σε οσους και οσες γιορταζουν αυριο,

καλα μπανια και καλη διασκεδαση σε εορταζοντες και

μη,

οπου κι' αν βρεθουν αυτες τις,σχεδον, τελευταιες

μερες των καλοκαιρινων διακοπων !!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!

...για τα... δυσκολα...

4 σχόλια:

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

επειδή όπως έχω δηλώσει (και το έχω άρα σώσει), είμαι άτομο ιδιαιτέρως ανώριμο, .... τις ευχές θεώρησα πως τις έγραψες για μένα, γι΄ αυτό


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

...εδώ στο εξωτικό νησί - μίλια μακριά απ΄ τον Περέα - τα πάντα είναι εξωπραγματικά ωραία, όπερ ωραία όπως μου αρέσει..... ιφ γιου νόου γουάτ αϊ μιν...

quartier libre είπε...

στην Ύδρα ;

Χαρ. Αλβερτος είπε...

@q.l.

ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΛΟ,ΚΑΡΔΙΑΚΟ,ΥΔΡΑΙΟ... ΜΠΟΥΡΛΟΤΙΕΡΗ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΥ.

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ... ΚΑΛΟ;;
ΑΥΤΟ ΤΟ YOUTUBE ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ!

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

Χ.Α.

Χαρ. Αλβερτος είπε...

@Dr.

ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ,ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ!

ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΑΥΡΙΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ.ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ... ΚΥΡΙΟΣ.

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Σ'ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΟΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΜΥΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΟΝΑΣΕΙ,ΞΕΚΛΕΨΕ ΛΙΓΟ ΑΠ' ΤΟΝ... ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠ'ΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΡΑ,ΤΟΥ ΚΑΠΡΑΛΟΥ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ.ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΜΝΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΗΟ ΕΠΙΖΩΝΤΑ,ΑΚΟΜΗ,ΤΕΧΝΙΤΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ.

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ'Ο,ΤΙ... ΗΔΗ ΠΕΡΝΑΣ!
ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ... ΝΟΕΙΤΩ!

Χ.Α.