Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΙΝΙΓΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ

............... I

Για σενα στις επιθυμιες μου
λογος δεν εγινε ποτε.
Δεν σε προεβλεψαν ποτε
τα ονειρα μου.
Οι προαισθησεις μου
δεν σε συναντησαν.
Ουτε η φαντασια μου.
.............................. Κι ομως
μια ανεξακριβωτη στιγμη
σ' εξακριβωνω μεσα μου
ενα ετοιμο κιολας αισθημα.


...............II

Πλατια που ηταν η Σταδιου
καθως χωρουσε
το μεσημερι το ευχυμο,
τον ανδρισμο σου,
και μενα
βαδιζοντας πλαι σου
σε αποσταση
μιας ολοκληρης θλιψης.


( της ΚΙΚΗΣ ΔΗΜΟΥΛΑ, απ' τη συλλογη " ΕΠΙ ΤΑ ΙΧΝΗ " - 1963, υπο τον
γενικο τιτλο: " ΠΟΙΗΜΑΤΑ " , εκδ. ΙΚΑΡΟΣ - 6η εκδ. , αθηνα 2005 )