Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

... υμνος στον ερωτα... !

" Σ' αγαπω οπως ποτε δεν εχω αγαπησει. Τακη, μην αφησεις την καρδια μου να πεθανει! [... ] Τακη ειμαι η πιο δυστυχισμενη και η πιο ευτυχισμενη γυναικα, η πιο ευτυχισμενη που σε γνωριζω και η πιο δυστυχισμενη που δεν σ' εχω. Πες μου αν λαμβανεις τα γραμματα μου. Εις το επανιδειν τρυφερε και ωραιε μου ερωτα.

Σε 50 περιπου ημερες θα ειμαι στην υπεροχη Αθηνα που αγαπω τωρα οπως το Παρισι."

( ερωτικη επιστολη της ΕΝΤΙΘ ΠΙΑΦ προς τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΟΡΝ, με χρονολογια 1946, η οποια εξετεθη στο Μουσειο Κυκλαδικης Τεχνης κατα τη διαρκεια αφιερωματος στον μεγαλο ελληνα ηθοποιο! )