Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

...........


Ηταν λιγο μετα που ξεκινησα το blog αυτο οταν, με το θρασος που με διακρινει, τολμησα να κανω ενα σχολιο σε μια αναρτηση καποιας blogger - μη γνωριζοντας τιποτα γι' αυτην, ουτε εκεινη για μενα, μονο επειδη μου αρεσε ο τροπος γραφης της. Κι εκεινη εχοντας την ευγενεια να μου απαντησει, αν και εκπαιδευτικος η ιδια, ασχολουμενη με τα κοινα απο δημοσια θεση, οπως εκ των υστερων αποδειχτηκε, μου ζητησε να γραψω ποια νομιζω κατα την αποψη μου οτι θα επρεπε να ειναι η κυρια κατευθυνση μιας σωστης εκπαιδευσης. Δεν αρνηθηκα τη προκληση και, πολυ συνοπτικα - αποτυπωνοντας, κατα την ανακατη σειρα που μου ερχονταν τις σκεψεις μου... ηλεκτρονικα - απαντησα. Στη συνεχεια, μου ζητησε την αδεια την απαντηση-σχολιο μου, να την κανει αναρτηση στο blog της. Ετσι κι εγινε.

Υστερα απο αρκετο καιρο - περιπου δυο χρονια πριν - και κατοπιν ανταλλαγων των αποψεων και ιδεων μας για πολλα θεματα φιλοσοφικα, κοινωνικα και πολιτικα, ελληνικα κυριως αλλα και διεθνη, της εξεφρασα καποιες απο τις αποψεις μου για τα μελλουμενα να συμβουν στον Κοσμο γενικα και, ειδικωτερα στην Ευρωπη, την νεα δεκαετια της 3ης χιλιετιας. Εκεινη, ευκαιριας δοθεισης, σε καποια αναρτηση της αναφερθηκε πολυ γενικα σ' αυτες-μου τις αποψεις, χωρις να με "ονοματιζει", αφου αλλωστε γνωριζε οτι δεν επιθυμουσα κατι τετοιο.
Απ' αυτην εδω την τελευταια, επ' αοριστον, αναρτηση μου,

την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,

απο καρδιας!

Ειλικρινα, δεν επιθυμουσα ποτε να ειμαι μαντης κακων.


Ευχαριστω,
επισης, τους παρακατω για οσα εμαθα παρακολουθωντας τα blog τους, "κλεβοντας" απο τον καθενα τους απο...

μια... λεξη !

κι αλλη μια... λεξη !

Και τελος,
με πολυ εκτιμηση, αφιερωνω σε οσους bloggers παρακολουθουσα η ειχαν... την ατυχια να με παρακολουθουν, τους παρακατω στιχους της ποιητριας
ΑΓΓΕΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ:

Και η ερωτηση να κουλουριαζεται
φιδι στους θαμνους: -Τι; Ποιος; Γιατι;
Και τωρα ποιος;
Την οραση παλι θα μας διδαξει;

σημ. Οι στιχοι ειναι απο το "θεατρικο" ποιημα της - δεν βρισκω αλλο καλυτερο χαρακτηρισμο " ΔΕΝΤΡΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΝΕΠΛΕΚΟΝΤΑΝ ", εκδ. "ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΤΟΣ",
αθηνα 2006( π ρ ο σ ε χ τ ε κ α λ α... 4 χρονια πριν - αληθινη προφητεια!! ). Κι απαγγελονται... απο ποιο δενδρο... παρακαλω;; Μα απο την... ΠΙΚΡΟ-δαφνη!!

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια: