Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

ΟΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ


Δεν μπορω να το κρυψω! Εχω μια κακια συνηθεια!

Εχω ενα παλιο τεφτερι κι εκει σημειωνω διαφορα σοφα λογια που διαβαζω.
Τις περισσοτερες φορες δεν κρατω το ονομα αυτου που τα ειπε.
Γιατι τι σημασια εχει ποιος ειπε κατι που ειναι σωστο, δικαιο, αληθινο, σοφο;
Δεν εχει σημασια ακομη κι αν αυτος που τα ειπε δεν τα πιστευε, ακομη κι αν δεν ειναι λογια δικα του η ισως του ξεφυγαν η τα ειπε σε καποια στιγμη απο καποια αγνωστη αιτια γι' οσους τα διαβαζουν, απο ιδιοτελεια η οχι.
Τι κι αν ειναι επωνυμος η οχι;
Τι κι αν ειναι γνωστος η αγνωστος;
Ο δασκαλος μου στο δημοτικο(στην 6η δημοτικου) συνιστουσε να διαβαζουμε ο,τι πεφτει στα χερια μας, ακομη και την πιο αχρηστη, βρωμικη φυλλαδα. Ακομη κι εκει, ελεγε, μπορουμε να βρουμε κατι χρησιμο, αληθινο, σωστο, ακομη και σοφο! Κι αυτο μονο, αν μπορουμε να το ξεχωρισουμε, αυτο να το κρατησουμε κι ολα τ' αλλα να τα πεταξουμε στα σκουπιδια!

Ακομη, πολλες φορες δεν σημειωνω ουτε ημερομηνιες. Εχουν σημασια οι ημερομηνιες;
Ο,τι ειναι σοφο ειναι αιωνιο! Δεν εχει αρχη και τελος!

Δεν ξερω τι μου ηρθε σημερα και, μην εχοντας κατι καλυτερο να κανω για να περασω την ωρα μου, αρχισα να ξεφυλλιζω αυτο το παλιο τεφτερι.

Και να τι βρηκα, σε ανυποπτο χρονο σημειωμενα σε καποια σελιδα του:

- γιατι ολα ακομα ειναι επικαιρα!
- γιατι ολα ακομα ειναι εδω!
- γιατι επιστρεφουμε στον εργασιακο μεσαιωνα...
- γιατι ανθρωποι απολυονται...
- γιατι οι νεοι ειναι στην ανεργια...
- γιατι οι ιδιωτες βαζουν ανθρωπους να δουλευουν 12ωρα και 15ωρα...
- γιατι υπαρχουν ακομα στους δρομους παιδια που ζητιανευουν
η που δουλευουν

γιατι
γιατι
γιατι

Θα πολιορκω το
"κοιταξε τη δουλεια σου"
με την αγωνια μου.


Κι αλλου παλι διαβαζω σημειωμενο:

" μου φαινεται, πρεπει να πιασουμε πατο, για να σηκωθουμε ξανα "


Εκλεισα το τεφτερι μου κι αρχισα να αναρωτιεμαι!

ΜΑ ΚΑΛΑ!
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: