Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

στον ηλεκτρικο...


... Ξανακουσα το κουδουνι να χτυπαει...
Ηταν σαν καποιος να με ειδοποιουσε οτι αρκετα κοιμηθηκα, καιρος να ξυπνησω!
Και πραγματι, σηκωνομαι απο το κρεββατι, ντυνομαι, ξεπλενω τα μουτρα μου, φτιαχνω ενα καφε και καπνιζω το πρωτο απογευματινο μου τσιγαρο!
Μετα ανοιγω το λαπτοπ μου κι αρχιζω μια μικρη περιηγηση στα αγαπημενα μου μπλογκς!

Οταν τελειωνω τον καφε μου, ηταν πια η ωρα να ξεκινησω για την επιστροφη μου στο νοσοκομειο! Βγαινω, παιρνω το μετρο, μετα τον ηλεκτρικο, και...


Σεργιανι για love στο τρενο.


- Μικρουλα και μελαχρινη σημερα φορεσες το καλο σου ροζ φουστανι. Βγηκες σεργιανι για love στο τρενο. Ο αδερφος σου παιζει το ακορντεον.
- Θα τραγουδησεις καλα για να βγαλεις τα γυαλια να παρεις ξανθια Μπαρμπι και ρομ χρυσαφι.
- Μπαινεις με φορα στη σκηνη αυτη. Ειναι ζεστα και η φωνη κοχλαζει. Οι κυκλοι της γυριζουν και ζαλιζουν τον αερα.
- Γουσταρεις και σε παιρνουνε μαζι.
- Το φορεμα σου ρομνι ειναι μακρυ και πλουμιστο.
- Και κυματιζεις και φωτας παλια στα μαγια.


( της ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ )