Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΦΩΝΗ... ΚΑΜΠΑΝΑ ΣΑΝ ΑΙΓΑΙΟΠΕΛΑΓΙΤΙΚΟΥ ΞΩΚΚΛΗΣΙΟΥ...

... θυμαμαι, σ' ενα ταξειδι μου στη Γαζα της Παλαιστινης, πριν αρκετα χρονια, εφτασα στο αεροδρομιο του Τελ Αβιβ αργα το απογευμα.

Αφου περασα, απο τη γνωστη πια σε μενα, ανακριτικη διαδικασια και μου δοθηκε η αδεια εισοδου στο Ισραηλ, κατευθυνθηκα προς την εξοδο του αεροδρομιου, συνοδευομενος απο μια νεαρη αστυνομικο με πολιτικα!

Στη συνεχεια πηρα ενα ταξι και ειπα του οδηγου να με μεταφερει στη Βηθλεεμ- της Δυτ. οχθης που βρισκοταν κατω απο τον ελεγχο της Παλαιστινιακης Αρχης -οπου θα διανυκτερευα, ωστε το επομενο πρωι, μεσω του ειδικου οδικου διαδρομου να κατευθυνθω στη Γαζα!

Στη διαδρομη, ο Ισραηλινος οδηγος επιασε, στ' αγγλικα, τη κουβεντα μαζι μου και πριν απ' ολα με ρωτησε απο που ειμαι. Του απαντησα οτι ειμαι Ελληνας! Και τοτε, εκπληκτος τον βλεπω να βγαζει μια κασεττα να τη βαζει στο κασεττοφωνο και να μου λεει: " Kazantzidis, the best voice I ever heard! Listen pls.! " !

Ετσι, σ' ολη τη διαδρομη μεχρι τη Βηθλεεμ δεν μου ξαναμιλησε παρα μονο οταν με πηγε στο ξενοδοχειο που του υπεδειξα, που χαιρετωντας με και ευχομενος καλη διαμονη, προσθεσε: " Viva Kazantzidis! " .

Σχεδον, απ' το αεροδρομιο του Τελ Αβιβ μεχρι τη Βηθλεεμ ακουγαμε και οι δυο τον Καζαντζιδη να τραγουδα, αμιλητοι!

Viva Καζαντζιδης, λοιπον!