Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ενας... φαλαταδιανος !


Εχω, ηδη, αναφερθει στον τοπο γεννησης μου.
Επισης, στον τοπο καταγωγης των, απο τη μητερα μου, προγονων μου.

Δεν ξερω γιατι, αλλα να ετσι ξαφνικα μου 'ρθε, αποψε, να γραψω κατι και για τον τοπο καταγωγης των προγονων μου, απο τη μερια του πατερα μου!

1. ιδου, λοιπον!

Για περισσοτερα:

2. εδω! (ψαξτε, ... Κυριακη 7 Σεπτεμβριου 2008 και θαυμαστε οδοιπορικο! )


υγ. ... θυμηθηκα, τωρα, στο μαθημα της Βυζαντινης Φιλολογιας, τον καθηγητη Ν. Τωμαδακη που οταν ακουσε το επωνυμο μου, με ρωτησε:

- Το επωνυμο σου ειναι φραγκικο, δεν φανταζομαι να εισαι καθολικος;

Και σ' ενα ταξιδι μου στη Τηνο, στο χωριο Βωλαξ που καθησα να πιω ενα καφε, με ρωταγαν:

- Τηνιακος εισαι;
- ναι, απαντουσα!
- απο ποιο χωριο;
- απ' τον Φαλαταδο!
- πω, πω, πωω!
- γιατι;
- γιατι ουτε μυιγα καθολικη δεν υπαρχει εκει!