Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

μεταμεσονυκτια ερωτηματικα...



" Σκοτωσα ανθρωπους οσο βρισκομουν εκει.
Και αυτο θα με ακολουθει σε ολη μου τη ζωη "


Τι μηνυματα, αραγε, συλλαμβανουν οι ευαισθητες κεραιες κινηματογραφιστων τον τελευταιο καιρο και,

ολο και περισσοτεροι αρχιζουν να "ουρλιαζουν" ,
σαν τα σκυλια που καποιο κινδυνο αντιλαμβανονται; !








- Κατα ποσον ο " Λιβανος " ειναι δικη σας ιστορια και κατα ποσον η ιστορια αλλων;

" Ειναι απολυτως η δικη μου ιστορια και η αποφαση να πω την ' αληθεια' απο τη δικη μου σκοπια, να δωσω δηλαδη τη ματια του πυροβολητη, κατι που ημουν στο τανκ, δεν απαιτουσε κανενος ειδους ερευνα. Αυτο που χρειαζοταν ομως ηταν να μεταδωσω τις εμπειριες μου σε εναν ' αλλο ' ανθρωπο, ο οποιος δεν θα ειχε πια συναισθηματικη επαφη με τα γεγονοτα. Εναν σκηνοθετη. Ο πολεμος ξεσπασε το 1982 και οταν επεστρεψα σπιτι μου η μητερα ευχαριστουσε τον Θεο που ημουν σωος και αβλαβης.
Δεν ειχε ιδεα οτι ειχα πεθανει και οτι το σωμα μου ηταν αδειο. [...] "


Ιανουαριο του 2010, ο Σαμουελ Μαοζ !
Ιανουαριο του 2009, ο Αρι Φολμαν !

Δεν υπάρχουν σχόλια: