Σε μια κοινωνια χωρις ισοτητα, η αρμονια, αληθεια και ομορφια μπορει να επικρατησει;
( John Milton )

Πεινουσαμε στης γης την πλατη.
Σα φαγαμε καλα
πεσαμε εδω στα χαμηλα
ανιδεοι και χορτατοι.
( Γ. Σεφερης )


Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

... χωρις τιτλο...

Απ' ο,τι διαβασα σε καποια free press εφημεριδα:

Ο γνωστος βιβλιοπωλης-εκδοτης, "σωτηρας" της εθνικης μας κληρονομιας και μεγας ελληναρας, σε πανελ το βραδυ της περασμενης Κυριακης, απεκαλεσε τους μισους Ελληνες που εκαναν αποχη απο τις ευρωεκλογες... χαβαλεδες!

1. Απορω! Πως και δε βρηκε μια λεξη " καθαροαιμη " ελληνικη να χρησιμοποιησει! Τοσα λεξικα εχει εκδωσει και, μπραβο του γι' αυτο!
2. Αναρωτιεμαι, μηπως εχει κατα νου να διεκδικησει την αρχηγια των... χαβαλεδων!
3. Λογω ηλικιας, ας μου επιτρεψει μια συμβουλη!
Ας δωρισει στον αρχηγο του μερικα βιβλια, για τη βιβλιοθηκη του στουντιο(του πρωην TELECITY και πλεον ΤΗΛΕΑΣΤΥ ) απ' το οποιο εκπεμπει, γιατι αυτη η βιβλιοθηκη η οποια φαινεται στις οθονες των τηλεορασεων - επειδη εχω καποιες λιγες γνωσεις - σα... σκηνικο μοιαζει!
Και βεβαια, οπωσδηποτε μια ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, με σελιδοδεικτη στη φραση "... μη γνωτω η δεξια σου τι ποιει η αριστερα σου. "!

Καθε φορα που τον εβλεπα(γιατι πια, δε βλεπω τηλεοραση), κανοντας ζαπινγκ, θυμομουν το χαβαλε που γινοταν στις επιφυλακες η στις υπηρεσιες μου - κατα τη διαρκεια της θητειας μας, που συνεπεσε λογω αναβολης δικης μου, μια και τυχαινει να ειμαι μεγαλυτερος του - με κατι γραμματα που διαβαζε στους συστρατιωτες!
Τι ωραιες, αληθεια, εποχες! Οταν τα θυμαμαι γελαω!

Τους χαιρετισμους μου!